Indmeldelse

Indmeldelse sker ved at aflevere den udleverede indmeldelsesblanket eller ved at sende en e-mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med information om rytterens navn, adresse, fødselsdag, telefonnummer og e-mailadresse på forældre/værge hvis rytteren er under 18 år samt foto tilkendegivelse til brug af billeder af rytteren på hjemmeside/facebookside og andre publikationer for Letridnings Rytterskole.

I tilfælde af at det ønskede hold er optaget, forsøger vi at finde et andet lignende hold; ellers kan man skrives på venteliste.

OBS! Vores heste og ponyer kan kun bære ryttere på max 75-80 kg.

Priser

Løse- & prøvetimer:

Trækhold á 30 min.:

150,- kr pr. time

Basis- & erfarenhold á 45 min.:

200,- kr. pr. time

Rutineret-, avanceret- og voksenhold á 60 min.:

250,- kr. pr. time

Månedspris:

Trækhold á 30 min.:

500,- kr. om måneden

Basis- og erfarenhold á 45 min.:

675,- kr. om måneden

Rutineret- avanceret- og voksenhold á 60 min.:

850,- kr. om måneden

Rytterhold (2 x ugtl):

100,- kr. i rabat på den samlede pris

¼ part (1 x ugtl. på hold med undervisning samt 1 x på fast weekenddag hvor man rider selvstændigt på en fast hest)

1.300,- kr pr. måned

½ part (2 x ugtl. på hold med undervisning samt 1 x på fast weekenddag hvor man rider selvstændigt på en fast hest)

1.900,- kr pr. måned

Holdundervisning på egen hest:

Rabat 100,- kr. pr. måned

Privatlektion på elev heste, 30 min.

400,- kr.

Privatlektion på elev heste, 45 min.

500,- kr.

Betaling

Betaling for rideundervisning skal ske månedsvis forud og betales den første i hver måned. Såfremt den første er en søn- eller helligdag forfalder betalingen til den første hverdag i måneden.

Der betales en måneds depositum ved indmeldelse.

Betaling sker til konto i Handelsbanken reg. 6495 konto 0002015770. Der skrives rytterens fulde navn i beskedfeltet.

Lav gerne en fast overførsel til den første hverdag i måneden, hvor der står elevens navn fulde navn.

Sygdom

Ved sygdom hos en elev refunderes betalingen ikke. Hvis underviseren er forhindret i at undervise, vil der være vikar, såfremt dette er muligt, og ellers vil undervisningen blive rykket til en anden dag.

Ferier & helligdage

Rytterskolen holder fri på helligdage, i efterårs-, vinter- og juleferien samt i juli måned. I juli måned opkræves der ikke betaling.

Udmeldelse

Udmeldelse skal sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. inden den 1. i måneden med oplysninger om rytterens navn og hvilket hold rytteren går på. Der er en måneds opsigelse.

Letridnings rytterskole

v/ Karin Rosenberg Engelbrecht